me and my love

Jag är glad hörrni!
Jag har nog ett av de slappaste scheman man kan ha. Gytt! Jag läser inte så många andra kurser med de andra treorna, för jag har redan läst de mesta. Så jag har lite ihop plock av kurser som jag själv valt och vill läsa. Dagen började med PA, projektarbete. Jag är inte riktigt helt nöjd med idén, men jag hoppas det kan fixas i veckan. Annars har jag bara haft lunch och tjötat med tjejerna på skolan :) Har bara en lektion kvar idag, och det är Engelska C. Det ser jag fram emot. På min gamla skola var det vanligt med språk ocn sånt, men här verkar alla gömma sig för utländska fraser. Men det är ju tur att jag finns här och håller språk-kulruren igång på Asperi Idrottsgymnasium. Förövrigt måste jag säga att jag har fått min MAC-dator som alla på skolan har fått. Det är lyx, I löv it!
Tack så mycket för all uppmuntran ni ger mig hela tiden, jag är så tacksam för att jag har er vänner! Och för att ni orkar hålla ut med mig fast jag är den personen som nästan aldrig varit hemma och nu till och med flyttat hemifrån. Tack <3

Kommentarer
Postat av: felicia

du är awesome jonnavännen:)

själv var jag på fria idag och jag är sjukt glad att jag hade sällskap om man säger så:)

nu är det bara att gå klart veckan och se så vet jag sen, känns iaf bra att ha kommit så¨"långt"

ha det bra<3

2010-08-24 @ 14:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0