grab

Thoma Di Leva hittade precis in på min spotify. Fy, usch och blä!  Vem bjöd in honom?

Idag, denna tisdagen har jag bestämt att jag ska ta tag i min design på bloggen (jag ska alltså inte fixa den idag, utan kom bara på idén idag ;) haha). Jag vet nu hur jag vill ha den. Och sedan är det bara det svåra kvar. Att fixa det! Förövrigt vill jag ha en kamera jag blivit lite smått förälskad i. Smex!
Imorgon ska jag till Växjö med min vän Johanna. Jag är shppingsugen för första gången på säkert ett halvår. Det kan bli farligt, men måste passa på eftersom det är inte varje dag jag känner sån längtan efter nya saker till kroppen.




Hela dagen har jag vetat vad jag ska göra kl 15. - Cykla med Therese till Christelle för att spela wii och umgås över lite kaffe. Men nu kom ett annaterbjudane också - minigolf i Diö! Men nej, jag gillar inte minigolf. Det är för lite action för min del. Så nu blir det cykling.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0