first day at Aspero

Hej allihopa! Visst är det bra med människor som har trådlöst bredband utan kod? :)

Idag var första dagen på Aspero Idrottsgymnasium i Halmstad. Dagen började med att jag cyklade till skolan med min sambo Hanna. Sedan visste jag inte riktigt vad jag skulle ta vägen eftersom jag skulle till min klass. Vilken klass sa du? Det visade sig att vi var sju stycken som var nya och skulle börja trean. Jag och sex killar :) Dessa blev mina första vänner på skolan. Annars så hände inte så mycket utan det var bara fix och sånt som skulle ordnas. Typ hämta ut gymkort, kortkod mm. Efter skolan hade jag följe med Fredrik och Sebastian som var de två nya killarna som jag hamnade i samma klass som. Sedan for jag till stan och bara njöt av livet här i Halmstad. Jag älskar det! Eftermiddagen bestod av snack med Hanna, städning, tvättning, stack ut och sprang. Sedan skulle jag egentligen hem till Fredrik och Sebastian på mat, men det skedde lite tekniska problem. Så nu blev det te ist för mig lite uppdatering för er där hemma.

Tjani folk, nu har ni fått en snabbspolning av min dag. Jag har dock inte beskrivit så mycket känslor och tankar över Halmstad än. Men efter dessa dagar jag spenderat här så kan jag inte annat säga att jag älskat dagarna. Varje dag bjuds på på nåt nytt. Ibland är det lite tråkigt att sitta själv i lägenheten, men det gör inget för det är precis sånna tråkiga stunder jag också behöver. Efter förra årets stress så kan jag säga att jag funnit fritid nu! Det är många som vill komma hit, vilket jag är jätteglad över. Bara säg ett datum så ska vi kolla upp det.

Lots of love people!! And dont forget to follow your dreams. It is worth it!

Kommentarer
Postat av: felicia

Låter sjukt kul!

Jag blir så sjukt sugen på det!

(Vet du hur idrott hälsa på JB är? känns så dumt att komma tillbaka dit bara, haha)

saknar dig jonna<3

du är stark vännen:)

2010-08-19 @ 13:05:23
Postat av: Svar från Jonna:

Jag funderade också på det, men det verkade inte gå ihop med kursplanen för mig om jag skulle börja trean. Men om du vill börja tvåan så har du många fler vägar öppna :) Det finns massa bra program då!

2010-08-19 @ 16:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0