back in town

God måndag!
Nu är jag tillbaka i Halmstad igen. Det går inte att beskriva, men det känns så overkligt. Att somna på bussen och några timmar senare vakna upp i ett helt annat liv. Det är verkligen två olika liv jag lever. Annat hem, annan stad, andra kompisar, andra rutiner, annan skola, annan mat, andra vägar... Ni som själva inte bor hemma förstår vad jag menar. Jag har liksom ett liv här i Halmstad som ingen annan i Älmhult förstår eller ser. Men jag kan säga att det känns bättre än någonsin att vara tillbaka i Halmstad!
Igår var en riktigt bra dag. Först övningskörde jag till Alvesta, och det känns gött att man börja märka lite framgång ;) Sedan så kollade jag film med Chrille, Adrian och Benne. Sedan på natten träffade jag en person jag inte träffat på riktigt, riktigt länge. Kvälllen blev bäst av glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0