adjö småland

Jag har ändrat mig, raderat och raderat. Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig men det jag försöker göra nu är att jag ska ta farväl. Av Älmhult, Småland.

Imorgon blir en ny början och allt det där. Det känns fantastiskt! Många har undrat om jag inte känner mig orolig eller ångrar mig lite, och visst kan det vara lite orolighetskänslor då och då, men svar på frågan: Nej, jag ångrar mig inte. Jag tycker det ska bli otroligt spännande! Jag har ingen aning om hur året kommer att bli, men det jag vet är att det kommer bli mycket nytt av allt. God is with me in everything!

Så farväl Småland, nu lämnar jag er och flyttar till Halmstad. Vackra staden i Halland. Jag är glad för alla personer jag lärt känna, och det är synd att man lärt känna fina personer så här i slutet. Men slutet blir till en början, i en annan stad. Ni är väldigt välkomna att hälsa på mig. Bara slå en pling! På tal om att vara kontaktbar, jag kommer vara utan Internet ett tag nu framöver. Så mobilen är där ni hittar mig.
Nu skall jag krypa ner i sängen där min vackra lillasyster väntar. Godnatt!

xoxo, I'm outta here :D


Kommentarer
Postat av: felica

Å jonna:)

jag tror du kommer få det fantastiskt, är beundrad av det du gör och jsg önskar att jag hittat rätt med.

är bara trött på allt som heter skola nu, tanken på tvåan "igen" gör mig galen.

jag sparar mina små minnen med dig, kommer sakna dig jättemycket, tänker tillbaka på öland och ler:)

Ta hand om dig min vän<3

2010-08-15 @ 23:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0