there will be a day with no more fear

Glurp glurp, sicken dag! Helt slut i skolan idag.  På vägen hem från Växjö på tåget så fick ett par tjejer mig att må mycket bättre. Tack Sara, Emelie och Emma! Ni är guld värda med er humor ;)
Eftermiddagen och kvällen har innehållit mattepluggande. Ladda inför provet jag skall ha imorgon. Wish me luck!

Efter många timmars y=kx + m så tog jag upp min Bibel. Det är en fantastisk bok och kan vända humöret till det bättre på nolltid. Bibeln kan vara svår att förstå, men ibland träffar orden rakt i hjärtat.

"Närma er Gud, och han skall närma sig er." Jakobsbrevet kapitel 4 vers 8. (4:8)


Nu skall jag avluta mitt samtal med min kära syster i Bolivia och lägga mig i sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0