mums i magen

Jag har precis ätit årets första jordgubbar med glass. Det är fantastiskt gott (och dessutom proppfyllda med nyttiga antioxidanter)! Efter att ha jobbat hela förra sommaren med jordgubbsförsäljning så är man väl lite till ett proffs nu, och ingenting går upp emot fräscha jordgubbar i värmen. Dock äter jag icke svenska gubbar nu och det är inget vidare varmt, men känslan är ändå unik.




Om en stund eller så är det dags för träning med US, gänget i Pingstkyrkan i Älmhult. Det blir nog till att spela innebandy och även fotboll. Mina sporter ju! Det gillas mucho.

Slänger några bilder från idag när lillasyster Alicia och jag var ute och åkte inlines i solen.




Tänkte avsluta med faktans sanna ord: Åsnor dödar årligen fler människor än flygkrascher.


Kommentarer
Postat av: Hermana Therese

Söt bild på Allie!

mmm vad gott med röda gubbar. Köpte med en liter nyss. kan dock inte smaka dem för de måste desinfekteras först. surt! Ska användas till en cheescake=)



2010-04-17 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0