I feel it in my toes

Vilken bra helg det har varit! En bra helg för mig innebär things to do all the time & ingen pluggning! Har bla varit på US i kyrkan, grillat vid Näset med gänget (i solnedgång och gitarrspelande, tihi), sovit i Ljungby hos Axélls och tränat. Jag måste meddela er att min vänner är riktigt fina, jag uppskattar er mer och mer för varje dag!

Just nu ligger jag i sängen och försöker tagga ner.. För några timmar sedan tränade jag BodyPump med Johanna i Ljungby. Fy skatan så skönt det var! Man är seriöst helt utpumpad nu. Jag älskar det :)
En bra återhämningsdryck jag funnit är ProVivas Active. Finns i två smaker: Tropisk & Blåbär, hallon, citron. Den sistnämda är min favorit som jag alltid försöker få tag i efter träning om jag har vägarna förbi en affär. Drycken innehåller extra mycket proteiner, kolhydrater, antioxidanter och mineraler. Perfekt efter träning då den ger ny energi och gör så att man återhämtar sig fort.




Vet ni vad? Jag och Johanna kom med idén till gänget + lite vänner om att tågluffa genom Europa. Vi har kollat priser, resväg, youth hostels, mat, you name it. Det verkar helt fantastiskt kul! För mig som älskar resa så är det perfekt. Man åker igenom många länder, vilket innebär olika kulturer, språk och maträtter. Helt underbart! Vet inte om förslaget går igenom, men många var intresserade så det är lätt värt ett försök!

Jag har haft så många olika resemål planerade för vår och sommar. Till och med fått solla bort, prioritera och chansa. Än så länge vet jag, att två resor kommer bli av under sommaren 2010. Först ska jag till Spanien, Barcelona för att hälsa på min kära syster Angelica som bor där. Dit ska jag med hela familjen (inklusive Therese, systern i Bolivia. Jippiiiii). Det känns så gött att göra något med hela familjen för en gångs skull. Det är svårt att få till det så att alla kan, alla två föräldrar och fem barn.
Min andra resa ska jag göra är en resa som påbörjas en dag efter hemfärden från Barcelona. Då bär det av till Kina med Michaela Jogerup i tre och en halv veckor. Vi ska åka på volontärs/missionsresa, vilket jag tror kommer bli fantastisk upplevelsefyllt! Snacka om att lära känna kulturen och folket på riktigt. Det är väl av sådana orsaker man reser? :) En bra sak är att mina grannar bott i Kina ett flertal år, så de kan flytande mandarin och har erbjudit mig lite språk- och kulturlektioner. Wow, I like you people!

Nu ska jag läsa Bibeln och sedan falla i sömn. Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0