I dont need to be anybody else but me

Dagen idag är en tisdag.
Vaknade upp med Michaela vid min sida. Trots att vi var tvugna att gå upp tidigt så gick det. Vi levde på den sjukt roliga gårdagen. Lite sån glädje skulle man ha med sig till skolan var dag. Det kan behövas! Anyway, tänkte bara tala om att Michis du är bäst, syster min!

Idag slutade jag kl 11. Har självstudier hela eftermiddagen, vilket för mig innebär skriva historiauppsats om Moder Teresa. Jag har svårt att komma till skott när det gäller pluggande... Gör hellre något annat, som att laga lite mat =) Min lunch:


Pasta, stegt ägg, creme fresh med franska örter,
soltorkade tomater, paprika, bacon, gul lök, röda och oranga
körsbärstomater, krossade sötmandlar.


Dagens fakta: 1938 blev Adolf Hitler vald till "Times - Man of The Year".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0