here we go

Hej you!
Kul att jag skaffat blogg för första gången, inte sant? Well no, detta är nog min tredje blogg eller nåt men jag har ALDRIG skrivit i de tidigare innan. Varför? Jo, jag är en person som lider av tidsbrist. Tyvärr..

Nu skall jag göra ett nytt försök, för jag går och längtar till att få yttra mig och dela mina tankar för andra. Jag har har alltid varit en sådan person som är emot bloggare, pga att det blivit så stor grej av det. Och alla skriver om samma sak! Hur kul är det att läsa när folk berättar vad de har för sockar på sig eller att H&M är bäst?

Jag vill inte vara en i mängden, jag vill skriva på mitt sätt för min & din skull. Jag vill beröra, uppmuntra och vara ett bollplank :)

Ha nu en underbar framtid, you're worth it!
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0