go on breathing

Hola people!

Heja mig, jag glömde mitt material hemma på köksbordet till nationella. Kom på det ca 2 min innan tåget skulle gå. Det är bara att le och hoppa på ;) Slogs med Björn och Felicia om att låna deras. Hehe, nä men dom var snälla och lånade ut det.
Jag är rätt slut i huvudet efter allt skrivande, så därför är jag inte jeättepepp på att blogga nu. Men jag dras ändå till det, jag har fått en extra kärlek! Ni är fina för att ni läser <3

Åkte hem kl 11 idag. Succé! Gick på stan i Älmhult med Louise och Emma. Hittade en fetesnygg klocka som både jag och Louise slog till på. Sedan lunch på IKEA för 16 kr. 16 kr gott folk, det är ingenting.
Väl hemma kollade jag på Robin Hood med Alicia. Mys & hoppning på mig! haha

Strax, snart snart snart ska jag äntligen träna av mig. Mycket stillsittande idag. Inte bra för mitt huvud..
Ikväll ska jag nog till Svenska Kyrkans församlingshem på konsert. Får se hur det blir :)

Inte megaintressant inlägg idag. Men som sagt, jag är slut :) Ha en fantastisk fredag, du är värd det!


OCH BARCELONARESAN ÄR BOKAN NU!! FETT :D (åker 8/6)

Nu skall jag dricka lite juice och sedan hoppa i träningskläderna.
All kärlek /Jonna




Fakta of the day: ett fyraårigt barn frågari snitt 437 frågor om dagen! 



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Life is such a gift!

2010-04-23 @ 16:56:20
Postat av: Anwa

Åh, du får ha det så kul älskade kusinkusin!

2010-04-23 @ 16:56:21
URL: http://alyzia.blogg.se/
Postat av: felicia

hihi, mitt i allt ihop så glömde jag att du skulle låna det - och där satt jag och höll i häftet i onödan;)

Förövrigt tog jag reportaget tillslut, om jag inte sa det;)

ses imon!

2010-04-26 @ 12:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0