Edge of desire



We find strange ways, of showing how much we really care.


Det var länge sedan jag skrev. Skrev ordentligt, på riktigt. Men jag har haft väldigt mycket i skolan. Som alltid. Men jag hoppas ni har det bra i era liv, och att ni fortsätter kämpa med era problem. Det är inte förrän du ger upp som problmen vinner. Ge aldrig upp!

Ikväll är det valborg, vilket för många innebär festande. Det är ikväll många barn testar alkohol för första gången, det är ikväll bilolyckor sker, det är ikväll unga tjejer blir våldtagna.
Det är ikväll jag ska på grillfest. Jag tror kvällen blir fantastisk, för mig.
Men var rädda om er, och låt varje person i er närhet få smaka på glädjen. Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0