bought ya

Hade en riktigt bra fika med Stainer! Det är så kul att prata med människior om mål, drömmar och visioner. Vi har så mycket genemsamt, för vi vet båda vart vi är påväg. Här backar vi inte minsann!

Jag förstår inte grejen men alla :P - gubbar på facebook. :P;PPPP:P:p typ nåt sånt ser det ut. Hallo, vad är det för fjollgrej? Please tell me (: Är det nån sån grupp man borde starta så är det "alla vi som loggar in på facebook för att gör något viktigt, och glömmer bort det". Sååå typiskt mig! Hittade en person idag som jag velat adda jättelänge. Sen bara hejdå facebook, jag fastnade på annat och loggade ut utan att adda. Så är det alltid med mig. Hm, vad höll jag på med..?

Imorgon ska jag ha Nationellt Prov i Svenska. Vi skall hålla i ett muntligt tal i fem min. Så hela kvällen har gått åt att skriva och öva på mitt fina speach. Jag blev faktiskt nöjd! Borde nog publicera det här någon dag =)

Wellwell, jag lovade att lägga upp en bild på mig, and here it is.




Vet ni, jag är glad för alla som följer min blogg. Kul att ni gillat' :*


Kommentarer
Postat av: elin

visste inte att du bloggade jonna! så nu har jag suttit och läst alla dina inlägg! ;D

2010-04-22 @ 14:56:49
URL: http://eingemarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Gullet :)! Din blogg är bättre än andras :) Nästa steg blir en snygg layout gumman, innehållet är toppen :) pusspuss <3

2010-04-23 @ 13:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0