and when it all ends?

Vad gör man när drömmen tar slut? När allt det du vill bara går i spillror? Jag ville detta så gärna, det gav mig ett hopp och längtan när allt känndes tråkigt. Nu finns inte det alternativet längre. Det är omöjligt..

Har predis haft näsblod. Jag hade aldrig det när jag var yngre, utan det har kommit nu sedan jag började gymnasiet. Väldigt ofta periodsvis. Jag tror det är för att jag stressar och inte sover tillräckligt. Men hur ska jag få tiden att räcka till? Varenda "ledig" stund jag har så måste jag plugga. Jag har alltid plugg som måste göras, och jag pluggar för fullt. Ändå ligger jag efter i skolan? Hur gör man? Jag är så trött på skolan & allt!! Jag behöver ett break.

Övrigt så har veckan varit upp och ner. Alltid mycket plugg, men det som fått mig att må bra är träningen. Yummy vad det är skönt att springa. Jag har fått en ny favorit, att springa off-road, rätt in i skogen och springa i intervaller. Det är sjukt kul och ger utmaning. Ett tips till er, var ordentligt uppvärmda, för det är väldigt lätt att trampa snett över en stubbe eller en älgs ben ;)
Man måste passa på att ta vara på vädret, för det är underbart! Det är en fin vår, inte mega-varm, men inte heller kall. Det är lagom! =)








Nu skall jag, Jonna slänga mig i sängen. Det låter bra =)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0