and thats a perfect smile

Fotbollen och innebandyn var kul! Men skadade mig en del. Först vristade Paulus mig så jag har en sjukt stor bula på smalbenet. Inte skönt. Sedan hände något med mitt lår när det var närkamp med Tony, aj aj. Jag tror min muskel sprack, eller det känns så. En glad haltalotta är vad jag trots allt är (:
Jag är effektiv idag. Först har jag jobbat, sedan pluggat och strax ska jag laga mat till familjen. Det är mys! För några dagar sedan hade jag en intressant diskussion med en klasskompis. Han och jag tror att många inte visar sin uppskattning till föräldrarna så mycket som man borde göra. De gör ju trots allt ett megajobb!
Jag älskar verkligen min familj, men har ändå svårt att visa det. I skolan försöker man hålla humöret uppe och sedan kommer man hem trött som en mört och då har man inte tid att prata med dom för att man ska iväg och jobba eller träna. Sent på kvällen kommer man hem slutkörd och orkar inte ens stå för att få ut ett ord. Så brukar jag ha det, och det är inget att gilla. Det är svårt att visa sin kärlek och uppskattning till föräldrarna på grund av att man ska vara så trött 24/7. Man bör ta sig tid med och visa uppskattning visa det med jämna mellanrum, som på Mors (30/5)- och Fars dag (14/10), eller varför inte idag den 17 april? =)


Dagens fakta: en människa andas in ca 20 kg damm under en livstid.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hejjar på dig. Du är en bra syster ska du veta, hjärtebarn<3

2010-04-17 @ 19:53:33
Postat av: Anwa

Men vad kul att du har blogg, Jonna! Puss&kram

2010-04-19 @ 17:11:57
URL: http://alyzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0