all together wonderful to me

Hello dear!
Muntliga nationella i svenska gick bra. Höll ett tal om kärlek till medmänniskor. Blev väldigt nöjd :) Jag har själv lärt mig av mina visdomsord. Kanske att en stor framtidsfråga för mig har fått ett svar. God make your way in me!

Efter talet så hade jag en mysig stund med Michaela på lunchen. Jag blir alltid ett steg klokare av henne! Sedan hade vi bara matte. Fick tillbaka mitt prov jag gjorde i tisdags. Jag är nöjd, trots mina knäppa slarvfel. Efter det bar det av mot Älmhult med David :) trevligt trevligt! Måste bara påpeka att ett hemskt väder med hagel, snö och regn i ett påbörjades när jag cyklade hem. Precis innanför dörren slutade det. En Blöt Jonna log åt retsamheten och tog fram lite käk. Åt yoghurt med allbran och solrosfrön. Gottigt! Nu sitter jag och mumsar på lite Lindt Dark chocolate with taste of mint. Even better!



Vem har sagt att choklad inte är gott?

Strax skall jag förbereda mig inför nästa nationella prov i svenska som är imorgon. Skriftligt i fem timmar. Jippi! Juste, måste packa ned lite käk! Vindruvor är perfekt vid sådana tillfällen, och megagott! Efter pluggningen ska jag träna (armar, mage, rygg) och sedan jobba. Full dag.

Kärlek till er! Hejdå


Oj, höll ju på att glömma dagens fakta: Ingen vet varför 90% av alla kvinnor går direkt mot höger när de kommer in i ett varuhus.


Kommentarer
Postat av: emilia

åh jag minns själv när jag höll det talet! Mitt var "Därför borde du bli fadder"



roligt med statistiken!

2010-04-22 @ 18:25:47
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: felicia

Åh Jonna, du ska vara megastolt över ditt tal ska du veta:)

Du var jätteduktig!

Nu tar vi nya tag tills imorgon, sen är saken biff;)

2010-04-22 @ 18:32:28
Postat av: Michaela J

Jag blir alltid ett steg klokare av dig med, särskilt i boxning ;) haha

2010-04-27 @ 13:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0